tisdag

Diettips

Ibland får jag spartips skickade till mig (billigtochbra@gmail.com). Idag fick jag detta:

Läs DN "Söndag". Efter alla helger med allt frosseri i mat och att många människor har gått upp i vikt finns en metod att mycket snabbt gå ned i vikt. Inga krångliga dieter med fettsnålt, fettrikt utan kolhydrater, eller en massa jobbig motion.
Skapa en rejäl magsjuka som håller i sig en vecka. Alla kommer att lyckas ! Garanti på en viktminskning på minst 5 kg. Se bara till att du dricker så att du inte torkar ut.
..................................................................................................
Jag skulle själv inte ge detta tips, jag är egentligen emot alla slags dieter (förutom en billig och välbalanserad kost förstås). Detta är definitivt billigt men inte bra. Men för er som är intresserade kanske det kan vara något?

3 kommentarer:

  1. Vilket bra bantningstips. Jag fick igång min magsjuka genom att spara räkskal en vecka i ett varmt utrymme och sedan åt jag upp dem. Nu är jag riktigt sjuk. / Usch

    SvaraRadera
  2. Hahah fan vad sjukt!

    SvaraRadera